Prie „Mano dienynas“ galite prisijungti adresu
www.manodienynas.lt.
Praneškite klasės vadovui ar sistemos administratoriui savo el.pašto adresą ir laukite pakvietimo. Nurodytu el. paštu gausite nuorodą, kurią paspaudęs turėsite suvesti savo sugalvotą slaptažodį.
Jei jau turite paskyrą su tuo pačiu el. pašto adresu el. dienyno sistemoje, Jūsų paskyros susijungs automatiškai. Slaptažodį vėliau galėsite pasikeisti meniu punkte „Nustatymai“.
Jeigu nepavyksta prisijungti prie „Mano dienynas“ sistemos, pirmiausia patikrinkite, ar visus prisijungimo duomenis suvedėte teisingai. Pasitikrinkite, ar įvedant duomenis neįvyko šios galimos įvedimo klaidos:
a) Sukeistos vietomis raidės, simboliai;
b) Teksto priekyje ar pabaigoje paliktas tarpas (angl. „Space“). Taip neretai nutinka, jeigu prisijungimo duomenis kopijuojate iš kito šaltinio;
c) Įjungta didžiųjų raidžių įvedimo funkcija (angl. „Caps Lock“);
d) Įjungta kita kalba (pvz., vietoje anglų kalbos įjungta lietuvių kalba klaviatūroje pakeičia skaičių įvedimo funkciją).
Jei duomenys suvesti teisingai, tačiau prisijungti vistiek nepavyksta, pasinaudotkite funkcija „Priminti slaptažodį“, esančią po mygtuku „Prisijungti“. Atsidariusiame puslapyje suveskite savo elektroninio pašto adresą, kuriuo esate registruotas dienyno sistemoje.
Šiuo adresu bus išsiųstas laiškas su slaptažodžio keitimo nuoroda. Ją paspaudus, atsidarys naršyklės langas, kuriame galėsite įvesti naują slaptažodį.
Vos sistema praneš, kad naujas slaptažodis buvo išsaugotas, galėsite jungtis prie „Mano dienynas“ jau su naujuoju slaptažodžiu.
Kiekviena pašto dėžutė skirtingai supranta automatinį sistemos laišką su sistemos siunčiama patvirtinimo nuoroda. Kai kurios pašto dėžutės šiuos laiškus blokuoja, kitos pašto dėžutės (pvz. gmail.com) patalpina automatinius pranešimus į „Šlamšto“ (ang. „Spam“) arba „Reklamos“ katalogus.
Tad pasitikrinkite šiuos katalogus, jei laiško su slaptažodžio priminimo nuoroda nerasite, kreipkitės „Mano dienynas“ klientų aptarnavimo kontaktais.
Jeigu vistiek nepavyksta prisijungti ir negaunate slaptažodžio priminimo laiško, tuomet kreipkitės į dienyno pagalbą rašydami
[email protected]. Rašydami nurodykite savo vardą, pavardę, el.pašto adresą, su kuriuo esate registruotas dienyno sistemoje ir įstaigą, prie kurios norite prisijungti.
Mokinio tvarkaraštis yra sudaromas tik tuomet, kai dalykų mokytojai užpildo savo tvarkaraščius, t.y., kai mokiniui priskiriamos pamokos pagal grupes, kuriose jis mokosi.
Jei vaikas nemato savo tvarkaraščio, apie tai turėtumėte informuoti mokytojus ar klasės vadovą.
Užsisakyti PREMIUM paslaugą visai savo šeimai galite keliais būdais:
- užsakyti PREMIUM šeimos paketą visiems mokslo metams galima per savo el. bankininkystę;
- užsakyti PREMIUM paslaugą mėnesiui su automatiniu periodiniu nuskaitymu nuo kortelės.
Su PREMIUM paslauga JŪS gausite šias naudas:
- vienu užsakymu aktyvuosite paslaugą VISAI JŪSŲ ŠEIMAI;
- galimybę stebėti Jūsų vaiko mokymosi reitingą bei daromą pažangą;
- nematysite rėmėjų informacijos savo e. dienyno paskyroje;
- gausite pranešimus el. paštu apie visus įrašus e. dienyne;
- galimybę stebėti savo vaiko metų tikslus, individualią pažangą pagal kiekvieno dalyko mėnesinį vidurkį, kuris bus lyginamas su visos klasės vidurkiu grafiškai;
- gausite savaitės ataskaitą apie svarbiausius įrašus dienyne.
Mokinio reitingas yra „Premium“ paslaugos dalis. Jeigu paslaugos nesate aktyvavęs, vietoje rezultatų bus matomi klaustukai. Vos tik paslaugą aktyvuosite, galėsite matyti visą su mokinio reitingu susijusią informaciją. Mokinio reitingas yra skaičiuojamas tik 5-12 klasių mokiniams.
Jeigu e. dienynu „Mano dienynas“ naudojatės daugiau negu vienoje mokymo įstaigoje, galite sujungti Jums paskirtus profilius, kad prisijungus prie sistemos galėtumėte matyti jums priklausančias paskyras iš skirtingų mokyklų.
Jeigu naudojate skirtingus el. pašto adresus prisijungimui, kreipkitės į vienos iš mokyklų klasės vadovą ir pakeiskite į tokį patį pašto adresą.
Pastaba: mokinio ir tėvų profiliui to paties el. pašto adreso naudoti negalima.
Jeigu Jūsų įstaiga nesinaudoja „Mano dienynas“ paslaugomis ir norėtumėte susipažinti, kreipkitės į mus el. paštu
[email protected] ir mielai suteiksime prisijungimus prie demonstracinės sistemos versijos priklausomai nuo Jūsų pareigų ir mokymo įstaigos tipo.
Jeigu prisijungiate prie manodienynas.lt sistemos ir Jums nerodo pažymių knygelės, reiškia, kad ją blokuoja naršyklėje įdiegta programa „Adblock“. Jums reikėtų išsijungti programą „Adblock“, kol esate prisijungęs prie mūsų sistemos. Taip pat galite užsisakyti „Premium“ paslaugą, kuri leis naudoti „Adblock“ programą savo naršyklėje ir matyti visus mokinio duomenis.
Kai mokymo įstaiga nutaria naudoti „Mano dienynas“ kiekvienam mokymo įstaigos nariui yra suteikiama galimybė prisijungti prie sistemos. Prie tėvų arba mokinio duomenų yra įrašomas egzistuojantis el. paštas ir pakvietimas vartotojui išsiunčiamas automatiškai jį sukūrus. Vartotojas gavęs laišką ir paspaudęs nuorodą, turi susikurti prisijungimo slaptažodį. Jei vartotojas negavo laiško, sistemos administratorius turi pakartoti pakvietimą paspaudžiant mygtuką „Siųsti pakvietimą“.